NOTICE: Many events listed here have been canceled or postponed due to the Covid-19 emergency. It is best to call ahead or check with organizer's websites to verify the status of any local event.
A càrrec de l’Orquestra Simfònica del Vallès. Aquesta suite simfònica de Rimski-Kórsakov, basada en Les mil i una nits, és un dels exemples més coneguts de l’orquestració brillant i colorista del compositor rus, amb deliciosos tocs orientals.
Quan Marco Polo obrí les rutes generant fortunes bastides amb seda, pólvora, té i espècies, l'imaginari col·lectiu ja havia associat la geografia del sol naixent amb l'exotisme. El romanticisme i l'expansió colonial apuntalaren la percepció de l'altre oriental des d'un nosaltres occidental.
Va ser aleshores que ens arribaren traduïts sense censura el contes que, per salvar la vida, la princesa Scheherazade inventà durant 1001 i Una Nits. Escoltareu la veu de Scheherazade en el timbre del violí invocant Simbad el Marí i Ali Babà modulada per dos compositors de diferents èpoques: el contemporani Fazil Say i l'atemporal Rimski Korsakov. Per al qui creuen que tots els paradisos espirituals i sensuals comencen i acaben a Orient.
L’Orquestra Simfònica del Vallès presenta el concert “Scheherazade”. Aquesta suite simfònica de Rimski-Kórsakov, basada en Les mil i una nits, és un dels exemples més coneguts de l’orquestració brillant i colorista del compositor rus, amb deliciosos tocs orientals.
El concert estarà dirigit per Andrés Salado i comptarà amb una primera part en què el violinista Abel Tomàs interpretarà les 1001 Nights in the Harem del compositor turc Fazil Say.
Vine a viure (i a escoltar) una nit oriental amb aires d’exotisme a La Faràndula!
PROGRAMA:
FAZIL SAY Concert per a violí, "1001 Nights in the Harem"
NIKOLAI RIMSKI-KORSAVOK Scheherezade, suite simfònica, op. 35
Abel Tomàs, violí
Xavier Puig, director
Vine a viure (i a escoltar) una nit oriental amb aires d’exotisme a La Faràndula!
14€ Data i Horari:
Dia: Divendres 4 de desembre de 2020
Horari: a les 20.30 h
Adreça: c. de la República, 33, 08202, Sabadell
Web: Teatre La Faràndula
26, 22 i 14 €
VENDA D'ENTRADES
Organitza:Ajuntament de Sabadell.
Més informació:
Categories: Performing Arts
Hotels and Airbnbs near SCHEHEREZADE, DE RIMSKI-KORSAKOV. CONCERT SIMFÒNIC. Book your stay now!
MOZARTLAND. TEATRE
ELS RATOLINS LECTORS. CLUB ...
SOMNI D'UNA NIT D'ESTIU. CO...
LA PUNTA DE MI NARIZ. CIRC
MAI MÉS. CLUB DE LECTURA IN...
COSMOS QUARTET I FERNANDO A...
MARÚNICA. DANSA
L'AVENTURA D'AVORRIR-SE. TI...
JOJO. TITELLES
TERRA. DANSA
9. DANSA
GRUPS DE CONVERSA EN CATALÀ
EL RETRATISTA. IV CICLE CIN...
Sorry, you missed SCHEHEREZADE, DE RIMSKI-KOR... at Teatre Municipal de la Faràndula.
Demand that Teatre Municipal de la Faràndula gets added to the next tour!
Demand it!Sorry, you missed SCHEHEREZADE, DE RIMSKI-KOR... at Teatre Municipal de la Faràndula.
Demand that Barcelona gets added to the next tour!
Demand it!You missed SCHEHEREZADE, DE RIMSKI-KOR... at Teatre Municipal de la Faràndula.
We're generating custom event recommendations for you based on SCHEHEREZADE, DE RIMSKI-KOR... right now!